Om sekretariatet
Organisering
Gennemførelsen af Grand Départ i Danmark blev organiseret af et interessentskab, som var stiftet til formålet, hvori Erhvervsministeriet, Københavns Kommune, Nyborg Kommune, Sønderborg Kommune, Vejle Kommune og Roskilde Kommune deltog som interessenter. Region Hovedstaden, Region Sjælland, og Region Syddanmark og Sport Event Denmark gav tilskud til interessentskabet.
Der blev etableret et sekretariat, som stod for den daglige drift af Interessentskabet og sikrede gennemførslen af Grand Départ i Danmark.
Sekretariatet
Sekretariatet er lukket.
Henrik Doensig Bernstein, konstitueret direktør
Simon Kærup, presse- og kommunikationsansvarlig
Rejsebilag
Herunder findes sekretariatets rejsebilag:
- Rejsebilag 2019
-
Sekretariatets rejsebilag for 2019
- Rejsebilag 2020
-
Sekretariatets rejsebilag for 2020
- Rejsebilag 2021
-
Sekretariatets rejsebilag for 2021
- Rejsebilag 2022