Om sekretariatet

Organisering

Gennemførelsen af Grand Départ i Danmark blev organiseret af et interessentskab, som var stiftet til formålet, hvori Erhvervsministeriet, Københavns Kommune, Nyborg Kommune, Sønderborg Kommune, Vejle Kommune og Roskilde Kommune deltog som interessenter. Region Hovedstaden, Region Sjælland, og Region Syddanmark og Sport Event Denmark gav tilskud til interessentskabet.

Der blev etableret et sekretariat, som stod for den daglige drift af Interessentskabet og sikrede gennemførslen af Grand Départ i Danmark. 

Sekretariatet

Sekretariatet er lukket. 

Henrik Doensig Bernstein, konstitueret direktør
Kontakt

Simon Kærup, presse- og kommunikationsansvarlig
Kontakt

Rejsebilag

Herunder findes sekretariatets rejsebilag:

Rejsebilag 2019

Sekretariatets rejsebilag for 2019

Rejsebilag 2020

Sekretariatets rejsebilag for 2020

Rejsebilag 2021

Sekretariatets rejsebilag for 2021

Rejsebilag 2022